Om jag någonsin har varit vacker så var jag vacker då

Jag hade tittat mig själv i spegeln ofta under eftermiddagen. Men Li Yi kom inte med planet hem från Guizhou. Jiabao kom hem istället och berättade att Li stannar kvar. Hans familj och löftet om daglig pussy hade honom.

-Han kommer hit om en dryg månad och plockar upp sina saker.

Jag satte mig barfota på hallbordet och började gråta.

Li ringde senare,
- Ca va?
- Non, ca va pas, svarade jag.
fröken_tang - 18. Feb, 06:34

Va inte orolig.

Jag var ledsen ett tag men nu har det lagt sig. Jag söker sommarjobb på Ölands Djurpark. Dejtar en amerikansk soldat.Praktiserar tre dagar i veckan på en nyhetsredaktion och försöker lära mig 150 kinesiska verb som jag har klistrat upp på min vägg. Durrå? Vad gör du i helgen, herrn?

lindelow - 18. Feb, 10:59

Fegt av mig

Jag försöker vänja mig vid det så kallad sambolivet, i Lund, i Sverige, 2006.
fröken_tang - 19. Feb, 04:28

Trotsig.

Jag tycker det låter rätt mycket inte fegt. Var bor ni? Vem tar inredningsbesluten?

lindelow - 21. Feb, 15:24

Gud

Det är Gud som tar inredningsbesluten.

b

Berlin-Beijing

Users Status

You are not logged in.

Navigation

Recent Updates

oj!
19 juli har jag slutat jobba. vet inte riktigt vad...
lindelow - 30. Jun, 10:44
ny fråga
jag är där den 19de juli på kvällen. kanske till...
fröken_tang - 27. Jun, 18:16
Hästar
Hästar med meloner? Haha. Det är djur det. Die Zeit...
lindelow - 27. Jun, 16:57
Sommar
Det är 37 grader ute och jag köpte lakan av gräs igår...
fröken_tang - 27. Jun, 07:05
Skriv på.
Vi forstätter då. Men vi får nog inte kalla dom akter...
fröken_tang - 27. Jun, 06:41

Links

Search

 

Status

Online for 6738 days
Last update: 13. Nov, 07:03

Credits


Profil
Logout
Subscribe Weblog