Födelsedag

Det enda jag kommer på att önska mig är en prenumeration på Re:public service eller The Economist. Verkligen skönt att fylla 24.
miss_tang - 3. Sep, 22:47

Ga-Grattis.

När fyller du år?

Jag tycker alltid om att fylla jämt. Det känns lite snyggt sådär.

lindelow - 4. Sep, 17:21

Snart

14:e september stumpan!

miss_tang - 4. Sep, 19:19

Stumpan. No.

Jag är ett år äldre än dig.

Man kan bara kalla folk stumpan som är mindre än hälften ens egen ålder och bara om man är chef. Då för att ge personalen något att klaga om under rasterna.

b

Berlin-Beijing

Users Status

You are not logged in.

Navigation

Recent Updates

oj!
19 juli har jag slutat jobba. vet inte riktigt vad...
lindelow - 30. Jun, 10:44
ny fråga
jag är där den 19de juli på kvällen. kanske till...
fröken_tang - 27. Jun, 18:16
Hästar
Hästar med meloner? Haha. Det är djur det. Die Zeit...
lindelow - 27. Jun, 16:57
Sommar
Det är 37 grader ute och jag köpte lakan av gräs igår...
fröken_tang - 27. Jun, 07:05
Skriv på.
Vi forstätter då. Men vi får nog inte kalla dom akter...
fröken_tang - 27. Jun, 06:41

Links

Search

 

Status

Online for 6725 days
Last update: 13. Nov, 07:03

Credits


Profil
Logout
Subscribe Weblog