Hollywoodångest

Jag söker filmjobb i Hollywood. Jag vill ha något lättspelat i en Cronenberg-film. Där kommer jag sitta, har jag tänkt mig, i ett gammalt art deco hotel, och titta ut över de svettiga palmerna som radar upp sig mellan motorvägsleden. Jag ska läsa Slottet av Kafka under lunchrasten och deijta lätt överviktiga söner till filmbolagspampar.

Kan man äcklas av sig själv?

Vad händer när Viacom slutar langa pengar till mig eftersom jag har gått med i Scientologerna och jag sitter där ensam i en hyrd Mazda, med ett av Micheal Jacksons onyktra barn i baksätet och ett handsfack fylld av botoxkanyler?

b

Berlin-Beijing

Users Status

You are not logged in.

Navigation

Recent Updates

oj!
19 juli har jag slutat jobba. vet inte riktigt vad...
lindelow - 30. Jun, 10:44
ny fråga
jag är där den 19de juli på kvällen. kanske till...
fröken_tang - 27. Jun, 18:16
Hästar
Hästar med meloner? Haha. Det är djur det. Die Zeit...
lindelow - 27. Jun, 16:57
Sommar
Det är 37 grader ute och jag köpte lakan av gräs igår...
fröken_tang - 27. Jun, 07:05
Skriv på.
Vi forstätter då. Men vi får nog inte kalla dom akter...
fröken_tang - 27. Jun, 06:41

Links

Search

 

Status

Online for 6725 days
Last update: 13. Nov, 07:03

Credits


Profil
Logout
Subscribe Weblog