Imorse satt jag vid frukostbordet till klockan 11

Jag tycker om tidningen Svensson. Har du läst den?
lindelow - 10. Sep, 17:15

SVAR

Jag läste lite i den idag. Den var snygg. Det är det jag minns. Vad minns du?

fröken_tang - 10. Sep, 18:45

Jag minns bara det bästa.

Jag läste bara gratisversionen. Jag tyckte om att den var personlig och den hypade personliga saker. Typ, en kille som heter Bosse som jävligt smart. Eller någon Kwame som dom känner som åker till Japan och ska jobbar på att starta en klubb för desperata Japanska kvinnor. Nästan allt är fråga/svar - det tycker jag om.
fröken_tang - 14. Sep, 13:15

Joseph Stalin kommenterar

Jag tror att Centern är det nya Folkpartiet. - smyglibralens val.

b

Berlin-Beijing

Users Status

You are not logged in.

Navigation

Recent Updates

oj!
19 juli har jag slutat jobba. vet inte riktigt vad...
lindelow - 30. Jun, 10:44
ny fråga
jag är där den 19de juli på kvällen. kanske till...
fröken_tang - 27. Jun, 18:16
Hästar
Hästar med meloner? Haha. Det är djur det. Die Zeit...
lindelow - 27. Jun, 16:57
Sommar
Det är 37 grader ute och jag köpte lakan av gräs igår...
fröken_tang - 27. Jun, 07:05
Skriv på.
Vi forstätter då. Men vi får nog inte kalla dom akter...
fröken_tang - 27. Jun, 06:41

Links

Search

 

Status

Online for 6725 days
Last update: 13. Nov, 07:03

Credits


Profil
Logout
Subscribe Weblog